Banner

Saturday, June 7, 2014

Bagaimana gandaan boleh meningkat?

Bagaimana and aboleh meningkatkan pendapatan anda?

Jawapannya ialah anda yang akan melakukan sendiri trend menjual dan membeli di pasaran , harga anda yang akan anda tentukan, sistem telah sedia ada untuk para pelabur dan tunggu anda sahaja lagi yang akan membuat trade...

Bagi saya 1 hari pun dah cukup jika katakan saya akan buat trade sebanyak 100 unit , dan mengikut tangga harga semasa..

CONTOHNYA : BAGAIMANA SAYA MEMBUAT DUIT DGN TOKEN

saya akan menjual 100 unit pada harga 0.240 = 24USD akan saya dapat..

jika harga pasaran 24 USD 1 hari maka kalau 1 mnggu akan dapat = 168USD ,

USD 168 x 3.2 = RM 537.60  seminggu gaji anda...jika anda buat lebih maka lebih anda akan dapat,
kesemuanya ini adalah mengikut kepada pakej yang anda masuk lah..